Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T17:46:49+01:00
Rozkladaja niezywe organizmy na ziazki proste
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:39:40+01:00
Saprofity cudzożywne organizmy pobierające energię i elektrony z martwych szczątków organicznych. Są reprezentowane przez liczne drobnoustroje (bakterie, grzyby), a także rośliny wyższe (gnieźnik leśny)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T21:28:07+01:00
Saprofity są to bakterie przekształcające materie organiczne w nieorganiczne