Odpowiedzi

2009-10-14T22:05:48+02:00
48^5 * 2^-8 48⁵*2⁻⁸
------------------------------------=----------------------=
72^-7 * 24^16 * 16^-4 * 2^-2 72⁻⁷*24¹⁶*16⁻⁴*2⁻²

96⁻³ 96⁻³
--------------=----------=55296³/96⁻³=576
1728⁹* 32⁻⁶ 55296³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T22:08:10+02:00
3⁵ ×2²⁰×2⁻⁸
--------------------------------------------------=
(2³)⁻⁷×(3²)⁻⁷×3¹⁶×(2³)¹⁶×(2⁴)⁻⁴×2⁻²


3⁵×2¹²
-------------------------------------=
2⁻²¹×3⁻¹⁴×3¹⁶×2⁴⁸×2⁻¹⁶×2⁻²


3⁵×2¹²
----------------------=
2⁹×3²


3³×2³=6³=216