Odpowiedzi

2010-02-20T17:20:33+01:00
1)Państwo to powinno być demokratyczne
2)Państwo to powinno nie prowadzić otwartych wojen
3)Państwo to powinno mieć dobrze prowadzoną gospodarkę
4)Państwo to powinno utrzymywać pokojowe stosunki z sąsiednimi krajami i największymi mocarstwami świata np:USA
5)Państwo to powinno mieć dobre położenie geograficzne oraz duży zasób surowców naturalnych
6)Państwo to powinno utrzymywać się nie tylko z handlu
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:27:52+01:00
-silna demokracja
-powinno utrzymywać dobre stosunki z sąsiadami
-wysoka gospodarka,jak i nauczanie w szkołach
-dobre rozwijanie dróg i autostrad-przez co byłby lepszy transport
-władze pragnące dobra całego narodu
-medycyna-tworzoa w dobrym kierunku
2 5 2
2010-02-20T17:56:18+01:00
1.Bogate
2.Silna armia
3.Dobre rządy
4.Dobre stosunki międzynarodowe
5.Pomocne dla innych narodów
6.Brak bezrobocia
2 5 2