Odpowiedzi

2010-02-20T17:22:50+01:00
1.Bogate.
2.Rządy odpowiednich ludzi.
3.Dobrze sytuowane.
4.Praca dla wszystkich.
5.Dobra topografia państwa.
6.Bez wojen.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:27:04+01:00
1. Udolne rządy - odpowiednia władza
2.Demokratyczne
3.Wolność słowa, wyznaniowa
4.Niski współczynnik bezrobocia
5.Dobra lokalizacja, rozwinięty handel morski, eksport
6.Sprzyjające warunki pogodowe
1 5 1
2010-02-20T17:51:28+01:00
Moim zdaniem musi byc :
-zgodne
-nie donosic na mieszkanców swojego panstwa
- byc zawsze po stronie swoich rodaków
-oddac nawet zycie za ojczyzne
- kazdy ma miec prawo glosu
2 5 2