Odpowiedzi

2010-02-20T17:25:07+01:00
1 dobra wiadomość
1 spotkanie z przyjaciółmi
2-3 nowe ciuchy
szczypta dobrej muzyki
kilka telefonów od ukochanej osoby (można także użyć spotkania)
Wszystko wymieszać i mamy dobry humor ;) Tylko nie piec!!!! Bo czar pryśnie...
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:28:19+01:00
-2 proszki (250g) przyjazni
-łyżeczka milosci
-2 łyżki (duże) radości
-1 szklanka zabawy
-3/4 kubka lemoniady/koktajlu
-miska śmiechu

Wymieszać i gotowe :D


hehe :D

najj.. :)?
9 4 9