Odpowiedzi

2010-02-20T17:21:52+01:00
W wielki post będe sie starać powstrzymywać od swoich największych przyjeności oraz zobowiązuje sie częściej uczęszczać na msze św.Zamierzam poświęcić sie bogu i modlitwie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:32:23+01:00
Będę uczciwa wobec innych. Będę chodzić na drogę krzyżową i gorzkie żale. Nie grzeszyła bym. więcej sama nie wiem, ale liczę na naj:)
2010-02-20T17:36:57+01:00
W wielkim poście powinniśmy nie słuchać głośnej muzyki powstrzymywać swoje emocje a nieraz ugryźć się w język żeby nie powiedzieć za dużo . więcej razy chodzić do kościoła i przyjmować komunię św.