Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T17:22:36+01:00
Owady społeczne to termity, mrówki, pszczoły, osy


dasz najjjjj

plissss
7 3 7
2010-02-20T17:25:49+01:00
1. Pszczoły
2. Mrówki
3. Mszyce
4. Chrząszcze
5. Błonkówki
6. Przylżeńce

Liczę na naj...
;];]
6 4 6
2010-02-20T18:13:58+01:00
Owady społeczne - gatunki owadów ,które tworzą mniej lub bardziej zawansowane struktury społeczne

Np.
-Pszczoły , Osy
-Termity
-Mrówki


Licze na najj ;dddd

Pozdrawiam ;)
3 3 3