Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:26:32+01:00
Skrętoległe(b. częste) np. wierzba, len, szczaw;
naprzeciwległe(dość częste) np. kasztanowiec, pokrzywa;
okółkowe (rzadko) np. moczarka kanadyjska, jałowiec;


:)
5 4 5
2010-02-20T17:26:38+01:00
Naprzeciwległe: np. jodła pospolita,cis, pokrzywa, kasztanowiec
okółkowate: np. jałowiec, moczarka kanadyjska
skrętoległe: np. szczaw, wierzba

MAM NADZIEJĘ, ŻE POMOGŁAM, LICZĘ NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ ;)


2 5 2
2010-02-20T20:03:29+01:00
Naprzeciwległe-Trzmielina pospolita,Lilak pospolity
okółkowe-Moczarki Kanadyjskiej,Marzanka Wonna
skrętoległe-Rokitnik pospolity,Złotokap pospolity
2 3 2