Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:26:40+01:00
Znajduję się w Azji Południowo-Zachodniej, położony między Morzem Czerwonym, Morzem Arabskim i Zatoką Perską.
1 3 1
2010-02-20T17:26:57+01:00
Półwysep Arabski jest położony między Morzem Czerwonym, Morzem Arabskim i Zatoką Perską. Zajmuje powierzchnię 2 780 tys. km², jest tym samym największym półwyspem świata.
2010-02-20T17:27:48+01:00
Znajduje się na południe od turcji. I na wschód od egiptu. Na tym pół wyspie leży góra synaj.