Opisz jakieś zwyczajne miejsce np. pokó, kuchnię, ogród lub ulicę w taki sposób, by wywołać nastrój tajemniczego niepokoju. Zacznij od zrobienia notatek
wybierz miejsce które opiszesz____________________

ustal pore doby_____________________
swiatła icienie_____________________
dzwieki_______________________
i czy napiszesz to w 1 lub 3 liczbie pojedynczej.
daje najjj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:39:00+01:00
Była północ kiedy wyszłam na ulicę.
Wszędzie ciemno i mokro.
Gdzieniegdzie widac było jasne światło latarnii.
Ni z tąd ni zowąd słychac było pisk opon i spływanie wody w rynnach.
Nagle pod nogami przeleciało mi małe zwierzątko-szczór...
Tupotów,ale bez postaci było bez liku.
Za chwilę...
wysoki mężczyzna stanął przedemną.
Był ubrany w długi szary płaszcz.
Uśmiechnął się tajemniczo i krzyknął:
-Teraz pójdziesz ze mna!
Nikt nic nie słyszał...
Po chwili wszystkie latarnie zgasły i nikogo to nie zainteresowało...
Wszyscy spali...
Mężczyzna wlókł mnie po dlugim wąskim asfalcie.
Bałam się,bo wejścia kanalizacyjne były otwarte,więc w każdej chwili mogłam tam wpaśc...
Nie rozumiałam...
Ja przecież nic nie zrobiłam.
NIC!
"I za co mnie to spotkało?"-pomyślałam.
Kiedy dotarliśmy na miejsce posadził mnie i związał na małym,zniszczonym krześle.Zaczął się śmiac i mówic coś pod nosem. Niestety nic nie udało mi się usłyszec.Pomieszczenie,w którym się znajdowałam było małe,lepkie i miało przykry zapach...Po podłodze ciągle chodziły jakieś robaki...
-Głodna?-zapytał.
W tym momencie pomyślałam,że każe mi jeśc te małe żyjątka.
-No pytam!
-Nie.Nie jestem głodna...
-Jedz!-krzyczał wciskając mi do ust jakieś warzywa.
No przynajmniej przypominało to warzywa,bo smakowało jak karton.
Byłam tak zmęczona i wykończona,że poszłam spac.
Ale niestety nie udało mi się uciec,ponieważ nadal byłam pilnowana...






Liczę na naj. ;**
22 3 22
Faina chistoria fainie by było jo skończyć
2010-02-20T18:51:21+01:00
Miejsce- ulica
Pora- Noc
światło i cienie- światło lamp, cienie drzew odbijających się na drodze,
dżwięki - odgłosy nadjerzdzających aut, miałczenie kotów, szczekanie psów,
jezeli chodzi o to kto bedzie w tym opisie , l.mnoga, ale sama bede pisałą w l. pojedyńczej ^^


Ulica jest miejscem publicznym. W ciągu dnia przechodzi po niej wielu ludzi. Lecz dopiero w nocy ujawnia sie jej drugie oblicze. Patrząc przez okno, widać tylko światło lamp, cienie drzew odbijających się na drodze. Można zaobserwowac wiele ciekawych a zarazem tajemniczych rzeczy.
Przez otwarte okno dobiegają różne dźwięki. Odgłosy nadjeżdżających aut, szczekanie psów, a także miałczenie kotów.Wydaje się , że ulica nocą jest spokojna, ale wcale tak nie jest. To właśnie nocą latają nietoperze.Pewnego razu, gdy nie umiałam zasnąć wyjrzałam przez okno. Z uwagą opserwowałam co się dzieje na ulicy. Widać było koty biegające po chodnikach, a nawet spotykane w miastach nietoperze , które latały w tą i spowrotem.
Często przed domami są umieszczane ławki, które skierowane są na drogę. Można wtedy odpocząć a nawet obserwować auta.Na ulicy dzieje się bardzo dużo, zdarzaja sie takze niemiłę wypadki drogowe. Coraz częściej z skutkiem smiertelnym.
Moim zdaniem, ulica jest bardzo tajemniczym miejscem. Wśród przechodzących ludzi można zaobserwowac ciekawe osobowości.
28 4 28