Odpowiedzi

2010-02-20T17:32:59+01:00
Nazwa proletariusze była obraźliwa , ponieważ była to najuboższa warstwa obywateli ( w Starożytnym Rzymie)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:33:37+01:00
Nazwa proletariusze była obraźliwa ponieważ była to najbiedniejsza warstwa obywateli nie mających ziemi wolna od podatków i służby wojskowej. Byli oni utrzymywani przez państwo (dostawali jedzenie i prawo do bezpłatnych igrzysk)
1 5 1
2010-02-20T17:49:30+01:00
ponieważ była to najbiedniejsza warstwa obywateli nie mających ziemi wolna od podatków i służby wojskowej. Byli oni utrzymywani przez państwo (dostawali jedzenie i prawo do bezpłatnych igrzysk)