Odpowiedzi

2010-02-20T17:35:58+01:00
Moim zdaniem trzeba obliczyc pole podstawy czyli : 50*30*20=30000 cm (2) teraz musisz doliczyc jeszcze 6 l tej wody wiec moim zdaniem pomnozyc ale musisz jeszcze to posprawdzac ;D
30000*6 = 180000
PS ja tak mysle
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T17:36:05+01:00
50 cm x 30 cm x 20 cm = 5 dm x 3 dm x 2 dm
1 dm³ = 1l = 1 kg
V = 5 * 3 * 1 = 15 (l = kg)


Pp = 5 * 6 = 30
V = Pp * (H + h)
18 = 30 * (H+ h)
(H + h) = 18/30 więc (H + h) = 0,6 dm
h = 1 - 0,6 bo H = 1 dm więc h = 0,06 dm

DASZ NAJ?
2010-02-20T20:17:06+01:00
Trzeba obliczyć pole podstawy czyli : 50*30*20=30000 cm (2 doliczyć trzeba jeszcze 6 l tej wody
wiec pomnożyć ale musisz jeszcze to posprawdzać
30000*6 = 180000
myślę że tak powinno być