Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:33:36+01:00
Ponieważ Pan Jezus Chrystus umarł za nas na krzyżu i w ten sposób nas zbawił... umarł z miłości do człowieka i to dzięki niemu zostały nam odpuszczone grzechy... w tym grzech pierworodny...
1 5 1
2010-02-20T17:35:56+01:00
Krzyż jest znakiem naszego zbawienia,ponieważ Chrystus umarł na krzyżu za nasze grzechy i przez to nas zbawił.
2010-02-20T17:52:03+01:00
Ponieważ Pan Jezus został ukrzyżowany i przez krzyż odkupił nasze grzechy.