Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:50:27+01:00
WIDZIALNE:
-otrzymanie sutanny,
-otrzymanie koloratki.


NIEWIDZIALNE:
-zstąpienie Ducha Świętego,
-otrzymanie misji nauczania i nawracania,
- złożenie przysięgi.



Mam nadzieję,ze pomogłam:)
9 4 9
2010-02-20T18:41:22+01:00
Widzialne- sutanna, koloratka, nauczanie, nawracanie
niewidzialne: złożenie przysięgi, celibat, zstąpienie ducha świętego
3 3 3