Odpowiedzi

2010-02-20T17:53:43+01:00
1. Dzieci, dokąd biegniecie?
2. Co leci dzisiaj w kinie?
3. Pociąg się tutaj nie zatrzymuje?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:54:04+01:00
1. Dzieci, dokąd biegniecie?

2. Co dzisiaj graja w kinie?

3. ten pociąg się tu nie zatrzymuje?

2010-02-20T18:12:44+01:00
1. Kinder, wohin lauft ihr?
* Dzieci, dokąd biegniecie?

2. Was läuft heute im Kino?
* Co leci dzisiaj w kinie?

3. Der Zug hält hier nicht?
Ten pociąg się tutaj nie zatrzymuje?

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)