Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:06:42+01:00
Wierzę bo zostałam stworzona przez najwyższego i jedynego Boga, który jest w Niebie. Mam rodzinę, dom przyjaciół i to wszystko dał mi Pan. Pan, którego kocham nad życie.Jest moim całym światem. To dzięki Niemu jestem tak szczęśliwa. Dążę do tego aby zobaczyć mego ojca w Niebie. Wtedy stanę przed Jego obliczem i powiem: Ojcze kocham Cie nad życie. Bóg tak nas wszystkich kocha,że zesłał na ziemię Swego Syna jednorodzonego i poświęcił Go dla nas.Za nasze grzechy.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
4 4 4
2010-02-20T18:09:17+01:00
Wierzę, ponieważ wiem że to Bóg Wszechmogący stworzył cały świat i wszystkie żywe stworzenia. Dzięki mojej wierze czuję że Bóg nademna czuwa i przy mnie jest zawsze i w każdej chwili.

Mam nadzieje że pomoglam :P
4 3 4
  • PGa
  • Początkujący
2010-02-20T18:26:27+01:00
Ja wieżę, bo tak mnie nauczyli rodzice. Zanieśli mnie do kościoła by mnie ochrzcić, posłali mnie do komuni i tam połączyła mnie więź z Bogiem.
2 2 2