Odpowiedzi

2010-02-20T18:08:33+01:00
Wyludzanie pieniedzy/jedzenia, kradzieze, bojki, ponizanie slabszych i mlodszych, znecanie sie psychiczne, zmuszanie do zachowan niezgodnych z czyimis wartosciami, malowanie po scianach, niszczenie mienia szkolnego, dopisywanie ocen, usprawiedliwianie sobie samemu nieobecnosci, spozywanie alkoholu/nartkotykow/palenie papierosow, wspolzycie seksualne
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T18:08:44+01:00
-bójki
-wyzwiska
-hałas(krzyki,etc.)
-bieganie
-rozmowy na lekcjach
-pyskowanie nauczycielom
-ucieczki ze szkoły (np. oknami)
-niezwracanie uwagi na nauczycieli (np. na ich uwagi, upomnienia)
-kradzieże
-niszczenie mienia szkolnego(np. plakatów,kamer,drzwi..)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:09:50+01:00
Nie słuchanie nauczyciela
Żucie gumy na lekcji
Krzyczenie
Słuchanie Mp3 na lekcji
Kładzenie nóg na stół
Bieganie na korytarzu
Telefon
Bijatyka
Przeklinanie
Ściąganie