1. Wstaw odpowiednie słowo (liczba kresek odpowiada liczbie liter):
Magnetyczne _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ wzajemne obwodów kołowych występuje wówczas, gdy płynie przez nie prąd elektryczny.

2. Czy jednoimienne ładunki elektryczne zawsze się odpychają, czy mogą się również przyciągać? Jeśli tak, to kiedy?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:08:56+01:00
1.elektryzowanie się...

2.Tak jesli przy dwóch równoległych przewodach alektrycznych płynie prąd w tym samym kierunku
2010-02-20T18:09:16+01:00
Oddziaływanie

2. zawsze sie odpychają