Odpowiedzi

2010-02-20T18:13:32+01:00
-Czas - rok szkolny,, 1960-1961 rok- od października do kwietnia
- miejsce - Liceum im. Lindego w Warszawie
-Bohaterowie -
Uczniowie :
- Ciamcia , Zasępa, Słaby, Pędzel, Szekspir, Babiniacz

12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:17:58+01:00
Czas:akcja powieści rozgrywa się w ciągu roku szkolnego 1960/1961
miejsce:klasa,ogród,liceum im.Samuela Lindego,
Warszawa(Krakowskie Przedmieście,Plac Zamkowy,Plac Saski)
bohaterowie
pierwszoplanowi:Ciamciara,Pędzel,Zasępa,Słaby,profesor Misiak
drugoplanowi:Szekspir,dyrektor,Żwaczek,Kicki,Wątłusz
epizodyczni:
wątek główny:wątek szkolny
narracja:Ciamciara
19 4 19