Odpowiedzi

2010-02-20T18:16:38+01:00
A)sól
b)szczelne zamknięcie
c)jogurt
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:18:29+01:00
1.
A) Mięso można schowac lodówki.
B) Produkty mleczne trzymac w chłodnym miejscu
2.W produktach mlecznych np. powoduja przemiane mleka w twaruk lub śmietane
3 5 3
2010-02-20T20:12:03+01:00
1.i a) i b): Przechowuje się w zimnym miejscu typu lodówka, tyle że mięso potrzebuje bardziej zimnych miejsc, a mleko nie musi być tak bardzo schłodzone.

2. Np:. W serach pleśniowych ;)
4 4 4