Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:22:46+01:00
Dane
skala 1:3000
a - długość na planie = 6 cm
b - szerokość na planie = 5 cm
a1 - długość rzeczywista = 6 razy 3000 = 18000 cm = 180 m
b1 - szerokość w rzeczywistości = 5 razy 3000 = 15000 cm = 150 m
P - pole rzeczywiste osiedla = 180 razy 150 = 27000 m² = 2,7 ha
2 5 2
2010-02-20T18:26:31+01:00
1:3000
1cm-3000cm
1cm-30m

6cm-180m-długość osiedla w rzeczywistości
5cm-150m-szerokość osiedla w rzeczywistości

P=a*b
a=180m
b=150m
P=180m*150m
P=27 000m²

1ha=10 000m²
27 000:10 000=2,7ha
odp. w rzeczywistości osiedle ma 2,7ha
2 3 2