1.Dopisz synonimy ( po rosyjsku ) : spieszit , prygat , cmielyj , trudnyj . doroga , dieti radost , drug , cwidanije , skoryj . 2. Przetłumacz na rosyjski : cyprys , grab , olcha , topola , jesion , osika , jarzębina , jodła , sekwoja , wiąz , klon , kalina , cedr , bukszpan . głóg , tarnina .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:01:57+01:00
2.Zypresse , Hainbuche, Erle, Pappel, Esche, Espe, Eberesche, Fichte, Redwood, Ulmen, Ahorn, Schneeball, Zeder, Buchsbaum. Weißdorn, Schlehdorn
2010-02-20T22:05:36+01:00
2. cyprys- кипарйс,
grab- граб,
olcha- ольха,
topola- тополь,
osika- осйна
jarzębina- рябйна
jodła- пйхта
wiąz- вяэ
klon- клион
1 5 1