" Ten obcy " [ nie kopiować z neta ]

Którym z bohaterów [ Pestka , Marian , Julek , Zenek , Ula ]
chciałbyć sie zapszyjaźnić i dlaczego. ?

Wolała bym żeby to była Pestka, ale jeśli niemacie pomysłu to obojętnie kogo . ; D

pozdrawiam .

2

Odpowiedzi

2010-02-20T18:35:51+01:00
Moim zdaniem gdybym miała wybierać pomiędzy Julkiem Pestką Marianem , Julekiem , Zenekiem , Ula
to wybrała bym Ulę ponieważ myślę że byśmy się dobrze porozumiewały mogła bym na nią liczyć w każdej sytuacji .
Chętnie bym się z nią zaprzyjaźniła myślę że umiwały byśmy się do gadać mogły byśm dużo czasu spędzać razem
bawiac się i rozmawiająć . Ula umiała by dochować tajemnicy .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:45:10+01:00
Moim zdaniem gdybym miała wybierać pomiędzy Julkiem, Pestką, Marianem, Julkiem, Zenkiem czy tam Ulą to wybrałabym Pestkę, która jest jedną z bohaterów książki Ireny Jurgielewiczowej, pt. „Ten obcy”. Jest to dziewczynka, która gra ambitną, pewną siebie osobę. Wzbudza podziw, gdyż mam chęć zaprzyjaźnienia się z nią. Mam nadzieje, a raczej pewność, że porozumiewały byśmy się dobrze, mogłabym na nią liczyć, ona z resztą na mnie też. Mam nadzieje, że umiałaby dochować tajemnicy, pomóc mi w złej sytuacji. Bardzo lubię takie postacie i dzięki nim zawsze mi się wydaje, że książka jest bardzo interesująca, ciekawa...
1 5 1