1) Zapisz trzy kolejne liczby całkowite:
a) następujące po liczbie całkowitej n: ............
b) poprzedzające liczbę całkowitą n: ................

2)samochód jedzie z prędkością x km/h
ile metrów pokonuje w ciągu sekundy?
ile metrów pokonuje w ciągu minuty?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:30:05+01:00
1) Zapisz trzy kolejne liczby całkowite:
a) następujące po liczbie całkowitej n: ............
n+1, n+2, n+3

b) poprzedzające liczbę całkowitą n: ................
n-1, n-2, n-3


2)samochód jedzie z prędkością x km/h

ile metrów pokonuje w ciągu sekundy?
x- prędkość samochodu

x km/h = 1000x m/h = 16 i 2/3x (szesnaście i dwie trzecie*x) m/min = 16 i 2/3x : 60 m/sec = 5/18x (pięć osiemnastych *x) m/sec


ile metrów pokonuje w ciągu minuty?
x- prędkość samochodu

x km/h = 1000x m/h = 1000x : 60 m/min = 16 i 2/3x (szesnaście i dwie trzecie*x) m/min
1 1 1
2010-02-20T18:30:38+01:00
1)
a)2+n,4+n
b)10+n,36+n
2)
a)Pokonuje x metrów w czasie sekundy
b)Pokonuje x metrów w czasie minuty
2010-02-20T18:37:29+01:00
Zad1
a)(n+1), (n+2), (n+3)
b)(n-3), (n-2), (n-1)
zad2
x km/h:1000m/3600s -tyle m pokonuje w ciągu s
x km/h:1000m/60min - tyle m pokonuje w ciągu min