Odpowiedzi

2010-02-20T18:25:37+01:00
,, Romeo i Julia " to piękna książka warta przeczytania.
oprócz romea i julij warto zwrócić uwagę na inne postacie.
taka postacia jest ojciec Julii.
jest on pełęn temperamentu.
choć reaguje bardzo emocjonalnie jest zainteresowany losem córki i chce dla niej jak najlepiej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:27:22+01:00
Moją uwagę w tragedii "Romeo i Julia" przykuł Merkucjo. Jest on zaczepny i prowokuje innych, co nie wyszło mu na dobre. Mimo to był przyjacielem Romeo i starał się go wspierać. Poniekąd również przez niego zginął. Bardzo podobała mi się postać Merkucja, ponieważ walczył do samego końca, w obronie swojego przyjaciela.