Odpowiedzi

2010-02-20T18:32:28+01:00
Zebraliśmy się tu aby pożegnać naszego przyjaciela.
wszyscy doskonale go znaliśmy, zatem wszyscy doskonale wiemy jaki był.
był on wspaniałym człowiekiem, o wielkim sercu.
Jego patryiotyzm był niemal tak wielki jak jego serce.
z pewnością oddałby bez wahania życie za każdego z nas.
wiemmy ile znaczył dla ojczyzny i b liskich.
wiemu również jak wiele osób cierpi z powodu jego odejścia.
składam w imieniu wszystkich zebranych najszczersze kondolencje rodzinie.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:01:31+01:00
W imieniu swoim oraz całego oddziału Szarych szeregów, pragnę powitać wszystkich tu zgromadzonych. Zebraliśmy sie tutaj, aby pożegnać Janka Bytnara Rudego. Wiedział, że czeka go śmierć, ale staral się cieszyć z życia i korzystać z Niego. Był bardzo inteligentnym człowiekiem. Walczył bardzo dzielnie nie tylko za Polskę, ale za przyjaciół również. Bo nie chciał pozwolić, aby oni też cierpieli. Najgorsze jest patrzeć na śmierć przyjaciela. Lecz wiedzmy o tym, ze on umarł szcześliwie. Bytnar jego nazwisko na zawsze powinno zostać w pamięci Polaków. Bedziemy walczyc z myślą o Tobie Rudy. Nie zapomnimy Cię. Na zawsze zostaniesz w naszych sercach jako nasz najlepszy przyjaciel.
2 5 2