Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:27:40+01:00
Monday
Tuesday
Wendesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
14 4 14
2010-02-20T18:27:54+01:00
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
18 4 18
2010-02-20T18:32:09+01:00
Dni tygodnia: Days of the week
Poniedziałek- Monday
Wtorek- Tuesday
Środa- Wednesday
Czwartek- Thursday
Piatek- Friday
Sobota- Saturday
Niedziela- Sunday
14 5 14