Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:34:36+01:00
-Dama z gronostajem
-Jan Chrzciciel
- La Bella Principessa
La Belle Ferronière
Madonna Benois
Madonna w grocie
Madonna z goździkiem
Madonna z kądzielą
Mona Lisa
Ostatnia Wieczerza
Pokłon Trzech Króli
Portret Ginevry Benci
Portret muzyka
Święty Hieronim na pustyni
Zwiastowanie
2 5 2
2010-02-20T18:36:07+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Leonardo_da_Vinci

Tu też są rysunki tych obrazów ;)

Pozdrawiam ;)
2010-02-20T18:37:51+01:00
Mona Lisa
Dama z Gronostajem
Ostatnia Wieczerza
Manuskrypt paryski
Kodeks Madrycki
Pokłon trzech króli
Tobiasz i Anioł
Święta Anna samotrzecia
Madonna w grocie
Chrzest Chrystusa
Portret muzyka
Jan Chrzciciel
Madonna Benois
Święty Hieronim na pustyni
Głowa Dziewicy
1 5 1