Odpowiedzi

  • PGa
  • Początkujący
2010-02-20T18:32:33+01:00
120:3=40
120-40=80
odp. Małgosia przeczytała 80stron
2010-02-20T18:32:45+01:00
⅔ × 120 = 80

Odp. Do przeczytania zostało jej jeszcze 80 stron.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:33:17+01:00
Obliczanie stron przeczytanych:
120 * 1/3=40

Małgosia przeczytała 40 stron

120-40= 80
Odp: Małgosi pozostało jeszczedo przeczytania 80 stron.
1 5 1