Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:34:52+01:00
1. Czy chodzisz chętnie do szkoły ?
2. Czy oglądasz dużo telewizji ?
3. Czy jesteś blondynem/blondynką ?
4. Czy masz stres ?
5. Czy masz ulubioną gwiazdę ?
2010-02-20T18:37:11+01:00
1. chodzisz do szkoły z przyjemnością ?
2. oglądasz dużo telewizji ?
3. jesteś blond'nką ?
4. masz stres ?
5.masz ulubioną gwiazdę?
1 1 1
2010-02-20T18:37:42+01:00
1. Czy lubisz chodzić do szkoły?
2. Czy ty oglądasz dużo telewizji?
3. Jesteś blondynką?
4. Czy masz stres w wolnym czasie?
5. Masz swoją ulubioną gwiazdę?