Odpowiedzi

2010-02-20T18:38:25+01:00
90 stopni, 50 stopni , 40 stopni
:)
1 2 1
2010-02-20T18:39:42+01:00
90 +x+x-10=180 stopni
2x=180-100=80stopo=nio
x=80:2=40 Stopni
alfa =40
beta =40+10=50
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:41:40+01:00
Α-β=10
90+α+β=180

α=10+β
90+10+β+β=180

α=10+β
2β=180 - 90 - 10

α=10+β
2β=80/2

α=10+β
β=40

α=10+40
β=40

α=50
β=40


proszę o naj
Pozdrawiam
staszek026
8 4 8