Grupa turystów wybrała się na wycieczkę górskim szlakiem liczącym 4500 m. Po przejściu 3/5 ( trzy piąte) drogi dowiedzieli się że dalszy szlak jest zamknięty dla ruchu turystycznego.Oblicz długość trasy niedostępnej dla turystów.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T22:46:38+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T22:50:14+02:00
5/5(cała trasa) - 3/5(już przeszli) = 2/5
4500m * 2/5 = 1800m - pozostało im