1.jeden z najwybitniejszych twórców renesansu-....................(15 liter)
2. Malarz, autor licznych przedstawień Madonny-............(6 liter)
3.twórca projektu kopuły Bazyliki św Piotra-.........(11 liter)
4.przedstawienie Madonny z martwym Chrystusem(rzeźba Michała Anioła)-.............(5 liter)
5.Malowidło na ścianie-.............(5 liter)
6. Epoka na której wzorował się renesans-.......(12 liter)
7.zdobiły renesansowe pałace i ogrody-........(8 liter)
8. Najsłynniejszy portret świata-.........(8 liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:51:23+01:00
1.Leonardo da vinci
2. Rafael
3. Michał Anioł
4. Pieta
5. Fresk
6. Antyk
7. Fontanny
8. Monalisa

Wszystkie hasła dwuwyrazowe bez odstępów. Hasło: renesans.

Na pewno dobrze, sam to miałem zrobić. Poproszę o najj.
10 4 10
2010-02-20T18:52:13+01:00
1.Leonardo da Vinci
2. Rafael
3.Michał Anioł
4. pieta
5. fresk
6.antyk
7.Fontanny
8. Monalisa
7 4 7