Chcesz zaprosić do siebie na wakacje przyjaciele mieszkającego w innym mieście. Napisz do niego list, w którym przekonasz go, że warto zobaczyć twoją miejscowość.

P.S. Piszcie o mieście jakim chcecie, bo nie musi być o tym, w którym mieszkam.
Za bezbłędne rozwiązanie naj!

2

Odpowiedzi

2010-02-20T18:55:51+01:00

20.02.10
Drogi Pawle !
Dziś siedząc na łóżku myślałem o Tobie. Dawno się nie widzieliśmy.
Postanowiłem Cię zaprosić do siebie na wakacje. Stęskniłem się za Tobą. Rozmawiałem już z mamą i zgodziła się, więc teraz wszystko zależy od Ciebie.
Czekam na odpowiedź od Ciebie. Adres mam ciągle taki sam. Mam nadzieję, że moja propozycja Cię zaciekawi.
Pozdrawiam Serdecznie.

Łukasz.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:09:57+01:00
Drogi Tomku! W odpowiedzi na twój list postanowiłem zaprosić cię do mojej miejscowości na wakacje. Po prostu musisz się zgodzić ze względu na wspaniałe ukształtowanie terenu, piękne okolice, wspaniałe warunki do odpoczynku i spędzania wolnego czasu. Takie jak: boisko, pływalnia, zalew, park i kino. Co dzień byśmy gdzieś byli. Pokazał bym ci moja miejscowość i okolice. Mam już naszykowany pokuj dla Ciebie. Moi rodzice już wiedzą i tylko ty musisz załatwić że swoimi rodzicami kwestie przyjazdu. Myślę że przyjedziesz. Twój kolega x.
2 5 2