Odpowiedzi

2010-02-20T18:54:01+01:00
2010-02-20T18:55:01+01:00
@UP Przy jednej partii jest dwóch uczestników!

W szkole zorganizowano turniej szachowy. turniej trwał 18 dni. Ilu było uczestników , jesli każdy rozegrał po 2 partie każdego dnia ?

2 * 2 = 4 uczestników dziennie
18 * 4 = 72 było uczestników.

Odp: Na turnieju było 72 uczestników.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:55:56+01:00
Uczestników było 3*18 czyli 54
Dlaczego ?
Każdy grał z każdym więc dziennie każdy zagrał po 2 spotkania.
następnie wystarczy pomnozyc przez 18 i wychodzi wynik wszytskich dni :)
1 3 1