Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:00:19+01:00
20*240=4800
4800-30%=3360
3360+22%=4099,2
Odp. Kupujący za 20 rowerów zapłaci 4099 zł i20 gr.
2010-02-20T19:00:35+01:00
240 zł * 20 = 4800 zł cena bez rabatu i bez podatku vat
4800 * 0,7 = 3360 zł - cena z rabatem
3360 * 1,22 = 4099,2 - cena z rabatem i podatkiem vat
2010-02-20T19:01:52+01:00
Najpierw liczymy cenę z rabatem
70%=0.8
100%-20%=70%
0.7x240=168zł
cena z podatkiem
122%=1.22
100%+22%=122%
1.22x168=202.96zł
Koszt zakupu 20 rowerów
20x202.96=4099.2