Jaki moge miec "tytuł" w proFF ? bo na przykład na poszkole mam `siema ziomek . Dodaj koma i wystaw ocenkę" ale na stronce zapytaj.com.pl nie da sie wystawic ocenki:( i jak mogę mieć tak młodzieżowo-fajnie?
narazie mam siema ziomek
doradzcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:01:30+01:00
Jesteście jedwabiści ;p
hej,zostaw coś po sobie może być ocenka :)
1 1 1
2010-02-20T19:02:16+01:00
Daj "Peace. x3 :***", a wyjdziesz na pokemona i każdy Cie będzie wielbić.