Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T19:05:00+01:00
ANEMOMETR - przyrząd służący do pomiaru prędkości wiatru.

ANTYCYKLON - obszar wysokiego ciśnienia atmosferycznego, nazywany równieź wyżem.

BAROMETR - przyrząd służący do pomiaru ciśnienia atmosferycznego.

CIEPŁY FRONT ATMOSFERYCZNY - granica między masą ciepłego powietrza a masą powietrza chłodnego, gdzie napływające ciepłe powietrze zastępuje chłodniejsze.

CYKLON - obszar niskiego ciśnienia, nazywany również niżem lub depresją.

CYKLON TROPIKALNY - gwałtowna burza, z ulewami i silnymi wiatrami, powstająca nad ciepłymi morzami między 5 stopniem a 20 stopniem na północ i południe od równika. Inne nazwy: huragan, tajfun.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:07:21+01:00
Hot
warm
cool
cold
sunny
cloudy
foggy
windy
snowy
temperature
degrees celsius
what is the weather like
2010-02-20T19:07:22+01:00
Pojęcia:
-wyż
-niż
-góry
-wiatr:
'halny
'pónocny
'południowy
'wschodni
'zachodni
-deszcz:
'kapuśniaczek
'zwykły
-churagan
-śnieg