Odpowiedzi

2010-02-20T19:12:16+01:00
[(-6)*8-(-416):2]cm = [(-48)-(-208)] = (-48) + 208 = 160cm
[64:(-2)+(-8)*(-9)]cm = [(-32) + 72] = 40cm
Długość tych listewek = 40cm
obw. ramki = 20cm
40cm : 20cm = 2

Odp. można wykonać 2 takie ramki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:21:28+01:00
[(-6)*8-(-416):2]cm = -48 + 208 = 160 cm
[64:(-2)+(-8)*(-9)]cm = -32 + 72 = 40 cm
160 cm + 40 cm = 200 cm
200 cm : 20 = 10
Odp. Z listew można wykonać 10 ramek .


Proszę o najlepsze rozwiązanie ;)
Ktoś powyżej źle rozwiązał !!
2010-02-20T19:29:44+01:00
[(-6)*8-(-416):2]cm=[(-6)*8+416:2]cm=[-48+208]cm=160cm

[64:(-2)+(-8)*(-9)]cm=[(-32)+74]cm=42cm

160cm+42cm=202cm
202cm:20cm=(w przybliżeniu) 10