Odpowiedzi

2010-02-20T19:16:22+01:00
[(-6)*8-(-416):2]=[(-48)-(-416):2]=[(-48)-(-208)]=160cm


[64:(-2)+(-8)*(-9)]=[(-32)+72]=40cm

160+40=200cm

200:20=10


odp. można wykonać 10 prostokątnych ramek .

sorry za pomyłkę ;p

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:16:40+01:00
[(-6)*8-(-416):2]cm = -48 + 208 = 160 cm
[64:(-2)+(-8)*(-9)]cm = -32 + 72 = 40 cm
160 cm + 40 cm = 200 cm
200 cm : 20 = 10
Odp. Z listew można wykonać 10 ramek .


Proszę o najlepsze rozwiązanie ;)
Dziewczyna powyżej źle obliczyla , bo 6 razy 8 = 48 a nie 56 . ;) . Pzdr .