Odpowiedzi

2010-02-20T19:17:02+01:00
Rozłaczne - Lubie jeździć na nartach oraz chodzić na spacery.
przeciwstawne - Lubie język polski, ale nie mam z niego dobrych ocen.
wynikowe - Wczoraj padał deszcz, więc nie poszliśmy na spacer.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:24:08+01:00
Ania z Basią bawią się i biegają.
Kasia pisze oraz czyta.
Nie umiałem zrobić zadania drugiego ani wykonać zadania trzeciego.
Nie umiem rysować okegu wpisanego w trójącie ni trójkąta opisanego w na trójkącie.
Rozumiem fizykę jak i matematykę.


Nie lubię chemii ale lubię biologię.
Nauczyłem sie na sprawdzian lecz dostałem trójkę.
Mam psa, a moja koleżanka chomika.
Ze sprawdzianu z języka angielskiego dostałem czwórkę zaś z matematyki piatkę.
Nauczyłem sie na kartkówkę natomiast nie zdążyłem zagrać z kolegami w piłkę.

Mam psa więc rodzice nie chcieli kupić mi kota.
Nie uczyłem się toteż dostałem ocenę niedostateczną.
Mamy fajnych nauczycieli zatem lubimy ich.
Lubię wf dlatego najchętniej uczęszczam w tej lekcji.