Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:11:37+01:00
Karol Młot
Karloman (syn Karola Młota), od 741-747 król Austrazji, Szwabii i Turyngii
Pepin Krótki, majordom Childeryka III, od 751 król Franków
Karloman (syn Pepina Krótkiego), od 768 król Austrazji i Burgundii
Karol I Wielki, od 768 król Franków, od 774 król Franków i Longobardów, od 800 cesarz rzymski
Pepin Longobardzki, od 781 król Longobardów
Ludwik I Pobożny, od 781 król Akwitanii, od 814 król Franków i cesarz
Lotar I, od 840 król Franków i cesarz
Ludwik II Niemiecki, od 817 król Bawarii, od 843 król Franków wschodnich
Karolingowie niemieccy do 911 Państwo wschodniofrankijskie
Pepin I, od 817 król Akwitanii
Pepin II od 838 do 848 król Akwitanii
Karol II Łysy, od 840 król Franków zachodnich, od 875 cesarz, od 876 król Italii
Karolingowie francuscy do 987 Państwo zachodniofrankijskie
5 4 5
2010-02-20T19:12:25+01:00
Karol Wielki
Ludwik Pobożny
Lotar, Ludwik Niemiecki, Karol Łysy
Ludwik Dziecię
2 1 2