Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T19:13:49+01:00
X+y=150
1,4x=0,6y

x=150-y
1,4(150-y)=0,6y

x=150-y
210-1,4y=0,6y

x=150-y
-2y=-210

x=150-y
y=105

x=150-105
y=105

x=45
y=105
2010-02-20T19:17:31+01:00
X+y=150
140%x=60%y

x=150-y
1,4*(150-y)=0,6*y
210-1,4y=0,6y
-2y=-210 /(-2)
y=105
x=150-105=45
2010-02-20T19:28:28+01:00
X+y=150
140%x = 60%y

1,4 ( 150 - y )= 0,6y
210 - 1,4y = 0,6 y I + 1,4y
210 = 2y I /y
y= 105

x = 105-150
x =45

P.S nie wiem czy dobrze bo dawno miałem ten dział i nie pamiętam jak to się robiło ale powinno być ok