Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:17:05+01:00
M=?
Dane
a=30cm/s2 = 0,3m/s2
F=0,9N
Wzór
a=F/m
Rozwiązanie
a=F/m
m=F/a
m=0,9/0,3
m=3 kg
Rachunek jednostek
[m]=[N/m/s2]
[m]=[(kg*m/s2):m/s2]
[m]=[kg]
Odpowiedź
masa tego ciała wynosi 3kg
3 4 3
2010-02-20T19:20:05+01:00
Dane
F - siła = 0,9 N
a - przyspieszenie = 30 cm/s² = 0,3 m/s²
szukane
m - masa ciała
wzór
F = ma
m = F/a = 0,9/0,3 = 3 kg
odp
masa ciala wynosi 3 kg
1 5 1
2010-02-20T19:22:32+01:00
D:
F= o,9 N
a= 30 cm/s²= 0,3 m/s²
Sz:
m=?

F= a*m
m= F/a

m= 0,9 N / 0,3 m/s²= 3 kg
1 5 1