Odpowiedzi

2010-02-20T19:24:49+01:00
Nienawidzę go.
Mam go już dość.
Niech idzie stąd.
Zdradził, pozostawił.

nie wiem czy to o to chodzi no, ale postaram się pomóc.

Było ciepło, wszystko rozkwitało.
Budziło się do życia żwawo.
Kwiaty puszczały pąki.
Śpiewy ptaków każdego ranka.

serio nie wiem czy to to.

Gdy powiedział, że z nami koniec
poczułam się jak zagubione dziecko.
Samotna, bezradna, znikąd pomocy.


mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:50:39+01:00
1.Patrzę przez okno.
Nagle na parapecie siada motyl.
Widzę jego piękno
I myślę o sensie życia.

2.Mały liść wiruje.
Pada deszcz.
Wszystko jest ulotne-
właśnie nadchodzi jesień.

3.Widzę żebraka.
Pochylam się,
daję jałmużnę.
Dlaczego na świecie
jest tyle biedy?
11 4 11