Odpowiedzi

2010-02-20T19:21:20+01:00
Bezrobocie, choroby społeczne, pracocholizm, terroryzm, problemy ekologiczne...
Jest tego całe mnóstwo.
1 5 1
2010-02-20T19:22:58+01:00
Np. Pieniadze!!
Tolerancja!
Przemoc!
Zdrowie!
Ciągła pogoń!
Może cos z tego:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:24:18+01:00
*narkotyki
*aborcja
*otyłość
*anoreksja
*głód i niedożywienie
*terroryzm
*bieda
*bezrobocie
*korupcja
*przestępczość
*konflikty międzynarodowe