Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:25:37+01:00
Dialog- ciąg następujących po sobie wypowiedzi dwóch osób,np.

- Cześć, co robisz?
- Uczę się na sprawdzian z matematyki.
- O, a kiedy masz?
- W poniedziałek.
- To ucz się, ja Ci nie będę przeszkadzał. Powodzenia.
- Dziękuję. Cześć.
- Cześć. :)
11 4 11
2010-02-20T19:26:10+01:00

Przykład dialogu :
- Cześć
- Cześć
- Co u ciebie słychać?? Kiedy mnie odwiedzisz??
- A nic wszystko po staremu. Mam zamiar niedługo przyjechać do ciebie.
-Pa pa
- Do zobaczenia
14 2 14