Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:26:26+01:00
X+y=3(x-y)
x+y=3x-3y
4y=2x
2y=x

Jedna liczba musi być dwa razy większa od drugiej. Może to być 2 i 1, 3 i 6 itd.
2010-02-20T19:27:05+01:00
24 + 12 = 36
24 - 12 = 12
Tak, istnieje. Jedna z liczb musi być dwa razy większa od drugiej, oraz musi być większa niż 3, np.
6 + 3 = 9
6 - 3 = 3
2010-02-20T19:30:13+01:00
14 + 7 = 21
14 - 7 =7
21 : 3 = 7

Istnieje więcej takich liczb
np. 22 + 11= 33
22 - 11 = 11
33 : 3 = 11