Odpowiedzi

2010-02-20T19:33:10+01:00
Metr złotego kosztuje 4zł

26 : 4 = 6.5
odp: za 26 zł mozna kupic 6,5m złotego łańcucha
2010-02-20T19:34:14+01:00
26zł : 4zł/m = 6,5m
Odp.:Największa długość złotego łańcucha, którą można kupić to 6,5 m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:47:46+01:00
26zl->postanowiono wydac
4zl->koszt zlotego lancucha za metr
26zl:4zl /m =6,5m
odp : Za 26zl mozna zakupic 6,5 metra zlotego lancucha.