Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:32:31+01:00
Http://www.poema.art.pl/site/itm_56575_maly_ksiaze.html :)
2010-02-20T19:32:57+01:00
Http://chomikuj.pl/chomikuff?fid=23340728
2010-02-20T19:39:22+01:00
PLAN WYDARZEŃ

1. Rysunki małego pilota.
2. Monotonne życie mężczyzny.
3. Awaria maszyny i przymusowe lądowanie na pustyni.
4. Niespodziewane spotkanie z chłopcem.
5. Poznawanie historii Małego Księcia:
a) planeta Małego Księcia
b) pojawienie się Róży
c) postanowienie odbycia podróży
d) odwiedziny na planecie Króla
e) planeta Próżnego
f) niezrozumiałe zachowanie Pijaka
g) odwiedziny u Bankiera
h) planeta Latarnika
i) planeta Geografa
j) przybycie na Ziemię
k) pierwsze spotkanie ze żmiją
l) w różanym ogrodzie
m) przyjaźń z lisem
n) rozmowa ze Zwrotniczym
o) rozmowa z Kupcem
p) powrót na pustynie i spotkanie z pilotem
6. Przyjaźń chłopca i lotnika
7. Przygoda ze studnią.
8. Drugie spotkanie ze żmiją.
9. Rozmowa i pożegnanie chłopca z pilotem.
10. Powrót Małego Księcia na jego planetę.
11. Powrót pilota do domu i jego wspomnienia o przygodzie na Saharze